Програм „Мисли глобално-привлачи локално“ жели да креира Војводину као бренд ка инвеститорима

величина слова

1. март 2017.

FOTO APVПокрајински секретаријат за регионални развој, међурегионалну сарадњу и локалну самоуправи и РАВ у оснивању – ВИП Фонд представили су јуче, у великој сали Скупштине Војводине, председницима локалних самоуправа и њиховим сарадницима едукативни програм „Мисли глобално – привлачи локално“, чији је циљ успостављање стандарда у начину презентовања инвестиционих потенцијала војвођанских локалних самоуправа.

За овај програм је ВИП Фонд недавно добио специјално признање од магазина фДи Интелиџенс (fDI Intelligence), дела Фајненшел Тајмса (Financial Times), и та награда је додељена искључиво Војводини, због овог едукативног програма проактивног промовисања градова и општина на интернету.

Покрајински секретар за регионални развој, међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу Огњен Бјелић поручио је овом приликом да је циљ секретаријата на чијем је челу да подржи и отвори за јавност све оне идеје и иницијативе које могу допринети свекупном развоју Аутономне покрајине Војводине, нарочито у сегменту коришћења савремених метода усмерених на регионални економски развој како свих локалних самоуправа, тако и Војводине у целини, а посебно ради њених неразвијених делова.

Preuzeto sa APV„Уверен сам да само заједничким напорима можемо допринети изградњи регионалног идентитета Војводине који ће бити препознатљив по имиџу најразвијенијег подручја Републике Србије које је способно да стално креира нове изворе конкурентске предности у односу на остале суседне и прекограничне регионе“, нагласио је секретар Бјелић, истичући да је ово један од главних приоритет Покрајинске владе ради јачег економског развоја и повећања запослености.

Презентацији едукативног програма „Мисли глобално – привлачи локално“ присуствовали су и представници Одељења за локални економски развој Општинске управе. Општина Рума ће пружити подршку у имплементацији програма „Мисли глобално – привлачи локално“, како би се остварио циљ у креирању Војводине као бренда за инвеститоре.

Опширније на сајту АПВ